10. Sınıf Hadis Ders Kitabı Sayfa 69 Cevapları Meb Yayınları
10. Sınıf Hadis Ders Kitabı Sayfa 69 Cevapları – MEB Yayınları
Etkinliğin Özeti
Bu etkinlikte öğrenciler, imanla ilgili hadisleri incelemek, hadislerde geçen kavramları belirlemek ve farklı istasyonlarda afiş, broşür, özdeyiş gibi ürünler hazırlayarak iş birliği içinde çalışmakla görevlendirilmiştir. Son aşamada ise süreç, grup değerlendirme formu ile değerlendirilmiştir.
Soru – Cevap
1. Grubunuzu nasıl oluşturdunuz? Üyeler hangi rolleri benimsedi, neden?
Grubumuzu öğrencilerin ilgi ve yeteneklerini dikkate alarak oluşturduk. Sunum becerisi iyi olan arkadaşımız sunumu, düzenleme konusunda başarılı olan metni, araştırmayı sevenler bilgi toplamayı, tasarım yeteneği olan ise afiş ve broşürü hazırladı. Böylece herkes güçlü olduğu alanda katkı sağlamış oldu.
2. Grubunuz etkinlik sırasında hangi zorluklarla karşılaştı?
En büyük zorluk, zamanı dengeli kullanmak ve görevlerin çakışmasını önlemekti. Bazı bölümlerde fikir ayrılıkları yaşansa da karşılıklı anlayışla çözüldü. İletişim güçlendikçe çalışma süreci daha verimli hâle geldi.
3. Aynı grupla başka bir etkinlik yapsaydınız farklı olarak nasıl davranırdınız? Neden?
Bir sonraki çalışmada daha net bir görev planı ve süre çizelgesi hazırlardık. Ayrıca düzenli kontrol toplantıları yaparak ilerlemeyi değerlendirmek, hem süreci hızlandırır hem de iş birliğimizi artırırdı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.