5. Sınıf Matematik 2. Ders Kitabı Sayfa 106 Cevapları Meb Yayınları

5. Sınıf Matematik 2. Ders Kitabı Sayfa 106 Cevapları Meb Yayınları
5. Sınıf Meb Yayınları Matematik 2. Ders Kitabı Sayfa 106 Etkinlik 7 Yapılan Yorumlar Doğru mudur? Cevaplarını yazımızın devamından okuyabilirsiniz.

Etkinlik 7 Yapılan Yorumlar Doğru mudur? Sorular ve Cevaplar

a) Leyla’nın yaptığı yorum doğru mudur? Nedenleri ile birlikte açıklayınız.

  • Leyla'nın yaptığı yorum doğrudur.
  • Grafiğe göre "Genç (18-45)" yaş grubundaki bireyler, A ürününü diğer yaş gruplarına göre en fazla tercih eden gruptur.
  • Grafikte bu yaş grubundaki tercih sayısı 50 civarındadır ve en yüksek değere sahiptir.
  • Dolayısıyla, ürünün genç yaş grubuna yönelik pazarlanması mantıklı bir strateji olabilir.
  • Ancak diğer yaş gruplarının da belirli bir oranda ürünü tercih ettiği unutulmamalıdır.

b) Kemal’in yaptığı yorum doğru mudur? Nedenleri ile birlikte açıklayınız.

  • Kemal’in yaptığı yorum kısmen doğrudur.
  • Grafikte "Orta Yaş (46-65)" grubu, genç gruba göre daha az sıklıkla A ürününü tercih etmiştir, ancak diğer yaş gruplarına göre tercih oranları yine de yüksektir.
  • Orta yaş grubundaki bireylerin tercih sayısı 30 civarındadır ve gençlerden sonra en çok tercih eden grup olarak görülmektedir.
  • Bu nedenle, doğru pazarlama stratejileri ile bu gruptaki bireylerin ilgisini daha fazla çekmek mümkündür.
  • Ancak, genç yaş grubu kadar yoğun bir talep olmadığını göz önünde bulundurmak gerekir.

c) Siz bu grafiği nasıl yorumlarsınız?

  • Genç yaş grubu (18-45) A ürününü en fazla tercih eden gruptur.
  • Orta yaş grubu (46-65) da ürünü önemli ölçüde tercih etmektedir, ancak genç gruba kıyasla daha azdır.
  • Ergen (0-17) ve yaşlı (66-80) grupları ürünü daha düşük oranda tercih etmektedir.
  • 80 yaş ve üzeri grup ise ürünü neredeyse hiç tercih etmemektedir.
  • Bu verilere dayanarak, A ürününün pazarlama stratejileri özellikle genç yaş grubuna yönlendirilmelidir, ancak orta yaş grubuna yönelik ek tanıtım ve kampanyalar da düşünülebilir.

Bu analiz doğrultusunda, firma ürününü daha iyi hedef kitleye ulaştırabilir ve satışlarını artırabilir.

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.